NazwaOpisOpakowanieDokumentacja
FCH – CASK SprayFCH – CASK Spray – jest specjalnie opracowanym smarem o bardzo wysokich parametrach działania na bazie zagęszczacza wapniowo-siarczanowo-kompleksowego i wysokiej jakości olejów bazowych. Ze względu na fakt, że zagęszczacz na bazie sulfonianu wapnia działa jak smar, jak również i sam zagęszczacz – FCH – CASK Spray cechuje wybitna charakterystyka pracy. kolor – zielony, zakres temp. roboczych -25 oC do +140oC, krótkotrwale +180oC12 x 400 mlpobierz pdf
FCH – Anti-Seize CER SprayAnti-Seize CER Spray – wysokotemperaturowa pasta ceramiczna  w aerozolu. Wysoko specjalistyczna pasta przeznaczona do zabezpieczania i smarowania połączeń śrubowych i przesuwnych części ślizgowych pracujących w warunkach wysokiej temperatury. Wysoka zawartość stałych cząstek smarujących, głównie proszków ceramicznych, chroni połączenia śrubowe nawet po długim czasie pracy w bardzo wysokich temperaturach i umożliwia ich łatwe odkręcenie. Zakres temperatur roboczych-od -50°C do +1400°C, temperatura kroplenia – nie ma, kolor biały12 x 400 mlpobierz pdf
FCH –  Anti-Seize ALU SprayFCH –  Anti-Seize ALU Spray to oparta na aluminium pasta antyzatarciowa zawierająca w swoim składzie wysokiej jakości środek smarny. Nadaje się do smarowania śrub i elementów ślizgowych w wysokich temperaturach. Wysoka zawartość stałych cząstek smarujących , głównie metali, zmniejsza tarcie do minimum, co zapewnia skuteczne i szybkie prace demontażowe nawet po długim okresie, a jednocześnie chroni części przed rdzą, korozja, zacieraniem i zakleszczaniem nawet w warunkach najwyższych temperatur. Zakres temperatur roboczych od -70°C do +1200°C, temperatura kroplenia°C – nie ma, kolor srebrny12 x 400 mlpobierz pdf
FCH – Anti Seize Kupfer SprayŚrodek smarujący o wysokiej wydajności na bazie cząstek miedzi, stabilny w zakresie temperatur od -30°C do 1400°C, wyjątkowo odporny na nacisk do 230N/mm2. Wysokie właściwości smarujące redukują tarcie metalu o metal, zapobiegają korozji naprężeniowej stali nierdzewnych, korozji kontaktowej pomiędzy różnorodnymi metalami. Dobra przewodność cieplna, ekstremalna odporność na nacisk, zapobiega powstawaniu rdzy i korozji, odporny na działanie warunków atmosferycznych, nie przyjmuje wilgoci. Stosowany jako środek oddzielający przeciwko korozji, „zatarciu” i zużyciu bębnów linowych, układów odprowadzania spalin, przepustnic ogrzewania, bloków hamulcowych przy hamulcach tarczowych, krzywek hamulcowych itd.12 x 400 mlpobierz pdf